sv Capelle online Fifa 20 toernooi

Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden: de start van het toernooi begin april. In die periode was online gamen bijna het enige wat zonder beperkingen mogelijk was. Er zijn sinds die tijd een paar honderd online potjes gespeeld verdeeld over drie rondes. Er zijn online vriendschappen gesloten en er zijn behoorlijk wat onderlinge contacten geweest via chat en app, best fijn als er zoveel beperkingen zijn.

Toen de beperkingen wat versoepeld zijn werd er ook duidelijk minder gespeeld, iets wat we als ouders alleen maar toe kunnen juichen. Voor de organisatie was het dan ook wat lastiger om iedereen nog te motiveren hun wedstrijdjes te spelen, uiteindelijk is dit toch gelukt. In de verliezersronde waren de wedstrijden vrij snel gespeeld en won Nick Kamphuis. In de winnaarsronde waar de fanatieke spelers gameden was dat af en toe lastiger omdat deze gasten ook allemaal weekendleague spelen. Uiteindelijk is er een “best of drie”, die live te volgen was via twitch, gespeeld door Sijmen Branderhorst (1ste) en Niels van Pelt (JO19) om te bepalen wie de uiteindelijke winnaar was. Dit was behoorlijk spannend en eindige in 2-1 met het winnende doelpunt in de derde wedstrijd in de 87e minuut. De uiteindelijke winnaar was Niels van Pelt.

Bedankt voor jullie deelname en hopelijk zien we elkaar weer snel op het groene gras van het Mandemakers Sportpark.

Eindstand winnaarsronde:

16 Joel Sterrenburg

17 Levi Vugts

18 Samuel Hopmans

De prijzen (Real Futcards) zin beschikbaar gesteld door de Jeugdcomissie.

Met vriendelijke groeten,

Marco de Bie