verslag S.V. Capelle – DESK

S.V. Capelle voetbalde zaterdag op het eigen Mandemakers Sportpark tegen het Kaatsheuvelse DESK. In de openingsfase een aardige mogelijkheid voor Capelle, maar helaas voor Capelle wist Geert van den Broek de vrije kopkans niet binnen te werken. Hierna nam DESK meer initiatief. In de 17e minuut profiteerde het van slordig verdedigen aan Capelle zijde: via Bart Huis in ’t Veld werd het 0-1. Kort hierna een aanval van DESK over rechts, waarbij de bal teruggelegd werd op Stijn Hamers en deze schoot de 0-2 binnen. S.V. Capelle kon hier zelf weinig tegenover zetten. Kort voor rust kwam DESK op 0-3 via Stijn Hamers, waarbij het leek op buitenspel, maar het vlagsignaal werd niet overgenomen.

Na de rust kreeg S.V. Capelle twee redelijke kansen via Onno Damen en Glenn Vos, maar deze wisten het net niet te vinden. Afgezien hiervan kon het de DESK defensie nauwelijks onder druk zetten. DESK drong niet echt meer aan en kon de wedstrijd eenvoudig uit voetballen: de 0-3 bleef staan als eindstand. Komende zaterdag gaat S.V. Capelle op bezoek bij Haaften.

za 11-3-2023: S.V. Capelle – DESK 0-3 (0-3)
17) 0-1 Bart Huis in ’t Veld
20) 0-2 Stijn Hamers
44) 0-3 Stijn Hamers