verslag S.V. Capelle – NEO’25

Onder winterse omstandigheden speelden S.V. Capelle en NEO’25 zaterdag de derby op het Mandemakers Sportpark. Ondanks de prima bespeelbare mat waren er weinig hoogtepunten voor de voetballiefhebbers. De eerste helft ging gelijk op met weinig mogelijkheden voor beide doelen. S.V. Capelle kreeg twee aardige kopkansen via Sijmen Branderhorst, maar beide keren ging de inzet naast. NEO’25 wist met een gevaarlijke kopbal het Capelle keeper Erik Kuijsten moeilijk te maken, maar deze redde goed.

CIMG4818

CIMG4820

CIMG4824

CIMG4828

CIMG4829

Na de hervatting kreeg NEO’25 meer grip op de wedstrijd en kreeg het twee goede kansen. In de 56e minuut schoot Julian Vos een afvallende bal op de lat van het Capelle doel. Even later moest Capelle keeper Erik Kuijsten net buiten de 16 meter een overtreding maken. De vrije trap ging net naast de paal. Capelle kwam dus twee keer goed weg. Aan de andere kant van het veld was S.V. Capelle gevaarlijk met een kopbal van Sijmen Branderhorst en een vrije trap van Isak Dedic, maar ook deze wisten het doel niet te vinden. Het bleef dus zoals het begon: 0-0. Hier schoten beide ploegen in de stand weinig mee op. Volgende week gaat S.V. Capelle op bezoek bij Sparta’30 in Andel.

za 11-2-2017: S.V. Capelle – NEO’25 0-0

CIMG4835

CIMG4836

CIMG4838