voorbeschouwing S.V. Capelle – Unitas

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle thuis tegen het zaterdagelftal van Unitas uit Gorinchem. Vorig seizoen degradeerde dit team uit de tweede klasse. S.V. Capelle en Unitas speelden het laatst in competitieverband tegen elkaar in het seizoen 2014-2015 (2F). In Gorinchem verloor Capelle destijds met 4-1 (doelpunt: Alfi Damen), terwijl thuis met 2-1 gewonnen werd (doelpunten: Jory Broeders en Kanistan Mutnthulingan).

S.V. Capelle leed zaterdag een ruime nederlaag bij SVW, terwijl Unitas het koploper Woudrichem nog moeilijk wist te maken, maar toch een 1-2 nederlaag moest incasseren. Beide teams zullen nu weer een overwinning binnen willen halen en dus belooft het een leuke wedstrijd te worden.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Arie Kant uit Giessen.

S.V. Capelle – Unitas (2014)

capelle-unitas-2014