Waalwijk Cup Jeugd 2024

Op zaterdag 17 augustus a.s. wordt in de gemeente Waalwijk weer op 7 locaties gestreden om de Waalwijk Cup door de verschillende leeftijdsgroepen van de voetballende jeugd. Een aantal jaren is dit evenement om uiteenlopende redenen van de voetbalagenda van de jeugd uit de regio verdwenen. Dit jaar is er weer een mogelijkheid gevonden om het evenement doorgang te laten vinden.

Het programma voor zaterdag 17 augustus ziet er als volgt uit:
De JO19 spelen bij WSC (Aanvang 13u00)
De JO17 spelen bij vv Waspik (Aanvang 9u30)
De JO15 spelen bij NEO’25/RWB i.v.m. beschikbare velden (Aanvang 9u30)
De JO13 spelen bij WSC (Aanvang 9u00)
De JO11 spelen bij SV Capelle (Aanvang 9u30)
De JO9 spelen bij Baardwijk (Aanvang 9u30)
De JO7 spelen bij SSC’55 (Aanvang 9u30)

Naast een door de gemeente Waalwijk geschonken wisselbeker voor elke categorie is er voor de club die over alle toernooien in totaal het beste resultaat weet te behalen ook nog een wisselprijs beschikbaar gesteld. WSC zal alles in het werk stellen om de prestatie van de laatste vorige edities te herhalen. Na afloop van het JO19-toernooi vindt daarvan de prijsuitreiking plaats op het sportpark van WSC.

De Waalwijk Cup voor de jeugd is een vast onderdeel geworden van het voorbereidingsprogramma van de jeugdselecties uit de gemeente Waalwijk op de competitie die binnenkort weer van start gaat. Voor de wedstrijdschema’s klik op de volgende link:

wedstrijdschema’s Waalwijk Cup Jeugd