woensdagavond proeftrainingen jeugd

Beste jongens en meisjes,

Willen jullie eens kennis maken met het spelletje voetbal: kom dan geheel vrijblijvend kijken en meedoen bij S.V. Capelle op het Mandemakers Sportpark. Proef de sfeer van de trainingen en maak kennis met een mooie voetbalclub waar de jeugd de toekomst heeft. Binnenkort de grandioze opening van het nieuwe clubgebouw en leuke activiteiten voor de gehele jeugd in het voorjaar.

Jongens en meisjes van alle leeftijden zijn van harte welkom bij onze vereniging. Op woensdagavond kan vanaf 18.15 uur vrijblijvend meegetraind worden met leeftijdgenoten. We zien jullie graag komen op het Mandemakers Sportpark aan de Juffrouwsteeg te Capelle. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met jeugdvoorzitter Arie Kant via telefoonnummer 0416-280300.

capelle jeugd