za 3-6: S.V. Capelle JO7 toernooi

Vandaag alweer het laatste jeugdtoernooi op ons prachtige sportpark. De categorie vandaag is de JO7 ook wel mini’s of kabouters genoemd. Er werd 4 tegen 4 gespeeld op kleine veldjes door twintig teams. De deelnemende teams waren afkomstig uit: Helmond, Rosmalen, Dordrecht, Riel, Oisterwijk, Kaatsheuvel, Waalwijk, Gravenmoer, Kaatsheuvel, Raamsdonk en uiteraard Sprang Capelle.

We bedanken Arjan van Eersel van A&M infra BV voor de sponsoring van dit toernooi. Het wordt inmiddels traditie: ook het overheerlijke fruit van van Leijsen en Fruit Conneqt was er weer voor ieder team. Ook stond er weer een enorm springkussen van HV Verhuur en een opblaasbaar doel voor het extra spelletje. Bij de prijsuitreiking was er naast een beker voor ieder team ook een medaille en een lekkere snoepzak van Vero.

jo7-toernooi-2     jo7-toernooi-1

In totaal waren er 20 teams aanwezig verdeeld over vier poules. Om 10 uur was de start en precies volgens schema om half twee de prijsuitreiking.

Naast het voetbal was er een extra spel:  er waren punten te verdienen als er door een gat in het opblaasbare doel geschoten werd. Elk team had 10 pogingen. Desk JO7-1 en Oranje Wit JO7-2 haalden daarbij beide 5 punten. In de herkansing scoorde Desk weer 5 punten en haalde Oranje Wit 9 punten. Oranje Wit JO7-2 was dus de uiteindelijke winnaar van dit spel en kreeg een mooie bokaal.

Er was ook een mooie loterij met 10 prijzen verzorgd door onze dames en heren van de activiteitencommissie jeugd. Wij bedanken la Bax, feestje do je zo, Van Son & Koot, slagerij Timmers, Intertoys, Ilyas Bloemsierkunst en Breman voor het beschikbaar stellen van de prijzen. Op één na zijn alle prijzen opgehaald. Heb je lotnummer 410 (prijs: een bon van Intertoys), dan kun je reageren via wedstrijden-jeugd@svcapelle.nl

De uitslagen van de poule wedstrijden:

poule A jo7 poule B jo-7 poule C jo-7 poule D jo-7

De uitslagen finales Poule A/B/C/D:

finales jo-7

8ste  Taxandria JO7-2

9de   vv Desk JO7-2

10de  sv Capelle JO7-2

Er werden deze dag foto’s gemaakt door Alyssia de Kloe van Sporting Foto. Ook Hetty de Jong maakte foto’s. Zie het fotoverslag JO7 toernooi

Tot slot willen we alle vrijwilligers bedanken die vandaag, maar ook op 13 en 20 mei hun steentje hebben bijgedragen, zonder jullie zou dit echt niet gelukt zijn.

Voor het derde jaar op rij hebben we met z’n allen onze kleine verenging weer goed op de kaart gezet. Wij als organisatie willen dan ook iedereen bedanken voor alle persoonlijke positieve reacties na afloop, maar ook alle bedankjes per mail en complimenten op social media.

We zien jullie weer in 2018, want als het aan ons ligt gaat editie 4 er ook komen.

Marco, Christian en Elma