za 7-1: nieuwjaarstoernooi met snert / quiz

Beste Capellenaren,

Zaterdagmiddag 7 januari zal er een nieuwjaarstoernooi / quiz gehouden worden op het complex van S.V. Capelle. Aansluitend vindt er een informele nieuwjaarsreceptie plaats. Wij hopen op voldoende animo om er een gezellige dag van te maken!

De volgende teams zijn inmiddels uitgenodigd om deel te nemen aan het toernooi: S.V. Capelle 1 t/m 4, S.V. Capelle dames, S.V. Capelle JO19 en S.V. Capelle JO17.

De deelnemers aan het toernooi worden tussen 12.30 en 13.00 uur verwacht en dienen zich bij aankomst eerst aan melden bij Johan Rosenbrand of Stefan Zopfi in de bestuurskamer.

Om 13.00 uur zullen de teams en de poule indeling bekend gemaakt worden, waarna om 13.30 uur de eerste wedstrijden zullen starten. De wedstrijden duren 15 minuten en zullen gespeeld worden op een half veld. Uiteraard eindigen we het toernooi met een prijsuitreiking in de kantine. Namens de club zal aan alle deelnemers en bezoekers een heerlijke kom warme erwtensoep worden verstrekt.

Na afloop van het toernooi zal er in de kantine een quiz gehouden worden. Alle leden van S.V. Capelle kunnen hieraan deelnemen. Vooraf inschrijven is hiervoor niet nodig. De quiz zal starten om 16.00 uur.

Graag zien we jullie allemaal op zaterdag 7 januari!

Geniet van de feestdagen en op naar een gelukkig, gezond en sportief 2017!

Met sportieve groet,
Johan Rosenbrand en Stefan Zopfi