zaterdag 20-4: opening nieuwbouw

UPDATE VAN HET EERDERE BERICHT INZAKE DE OPENING NIEUWBOUW OP ZA 20-4

Op zaterdag 20 april staat de officiële opening van de nieuwbouw van S.V. Capelle op het programma. Rond de wedstrijd S.V. Capelle 1 – Leerdam Sport 1 (aanvang: 13.30 uur) zullen er hierbij activiteiten zijn voor de mini’s t/m C-jeugd van S.V. Capelle.

Vanaf 13.00 uur is er een clown aanwezig voor de jongste jeugd van S.V. Capelle. Deze kunnen zich dan laten sminken, ballon figuren maken en worden voorzien van een suikerspin. Hierna vangt om 13.30 uur de wedstrijd S.V. Capelle 1 – Leerdam Sport 1 aan, waarbij de spelers tezamen met de jeugd van S.V. Capelle het veld op zullen lopen. Hierna zullen ballonnen opgelaten worden. Tijdens de rust zullen de C-junioren een penalty shoot-out nemen op reservekeeper Dennis van Turnhout.

Vanaf circa 16.45 uur sluit de kantine tijdelijk voor de officiële opening. Muziekvereniging Marijke zal tussen 17.00 uur en 17.30 uur een optreden geven. Hierna vindt om 17.30 uur de opening plaats, die verricht zal worden door de heer Ben Mandemakers en de heer Ronald Bakker, de wethouder van sportzaken van de gemeente Waalwijk. De ereleden van S.V. Capelle zullen bij deze opening betrokken worden. De leden worden verzocht na de officiële opening huiswaarts te gaan en zijn vanaf 20.00 uur weer van harte welkom op de feestavond.

Na de officiële opening vindt vanaf 17.30 uur een besloten rondleiding plaats voor de afvaardiging van de gemeente, hoofdsponsors en hoofdaannemer. Hierna begint tussen 18.00 uur en 19.30 uur de receptie, die uitsluitend bedoeld is voor niet-leden (KNVB, diverse verenigingen, donateurs, etc.).

Vanaf 20.00 uur begint de feestavond, waarvoor de senioren leden, A-jeugd, MB-jeugd, sponsors en vrijwilligers zijn uitgenodigd. De feestavond zal om stipt 1.00 uur eindigen. Tijdens deze avond zullen ook een groot aantal leden gehuldigd worden i.v.m. hun 25-jarig lidmaatschap van S.V. Capelle en zal het clublied gepresenteerd worden. Voorlopig programma feestavond:

– 20.00 uur: aanvang feestavond

– 20.30 uur: korte toespraak voorzitter Coert van Caem

– 20.45 uur: huldiging leden 25 jaar onafgebroken lid S.V. Capelle

– 21.30 uur: presentatie clublied

– 1.00 uur: einde feestavond

Zoals in de uitnodiging van de opening staat vermeld wordt iedereen verzocht zich aan te melden via het e-mail adres opening@svcapelle.nl