35+ 7×7 zaterdagmiddag voetbal

Beste sportvrienden,

In het nieuwe seizoen organiseert de KNVB voor het eerst op zaterdagmiddag 7 tegen 7 competities voor 35+ spelers op een half veld. Slidings zijn hierbij niet toegestaan en de wedstrijden duren 2x 30 minuten, zodat veel voetballers langer actief kunnen blijven.

Uit een eerste inventarisatie blijkt dat er inmiddels al de nodige interesse is vanuit onze actieve 35+ voetballers en daarom hebben we op deze competitie ingeschreven. Bijgaand nog wat aanvullende informatie vanuit de KNVB.

Bij deze ook een oproep aan de 35+ niet actieve leden / oud-voetballers van S.V. Capelle om je bij interesse aan te melden via 77@svcapelle.nl Je krijgt dan t.z.t. nader bericht over de mogelijkheden om 7 tegen 7 te voetballen in het nieuwe seizoen 2022-2023. Benader ook z.s.m. geïnteresseerde kennissen e.d. en geef deze ook door via 77@svcapelle.nl Wellicht dat we dan in het nieuwe seizoen zelfs met twee 7×7 teams van start kunnen gaan.

Bestuur S.V. Capelle