geslaagd BBB toernooi bij S.V. Capelle

Zaterdag 8 juni vond op het Mandemakers Sportpark van S.V. Capelle al weer de 8e editie plaats van het 5 tegen 5 miniveld voetbaltoernooi om de Bier Buiken Bokaal. Net als de eerdere edities was ook dit toernooi weer zeer geslaagd.

‘s Ochtends begonnen 23 teams aan het toernooi. Na de poulewedstrijden werden aan het einde van de middag de finales gespeeld. De Bier Buiken Bokaal werd gewonnen door de “MM Groep”, die in de finale het team van “De Tobbers” versloegen. De teams “Kom een klein beetje feesten op veld 3” en “Café Heistreet” legden beslag op de gedeelde 3e plaats. Naast het voetbaltoernooi was er ook nog een beerpong spel dat gewonnen werd door team “Lekkerkerk”. De sportiviteitsprijs ging naar team “Bork en Pia”. Na het toernooi volgde nog een gezellige feestavond.

S.V. Capelle bedankt de organisatie van de Bier Buiken Bokaal / Vriendenclub van S.V. Capelle voor de goede organisatie van dit toernooi. Ook gaat dank uit naar de betrokken vrijwilligers / scheidsrechters / kantinepersoneel en de vele sponsoren.

Zie voor meer foto’s: FB verslag BBB toernooi