a.s. zaterdag: S.V. Capelle 1 en 2 thuis

Komende zaterdag 13-5 spelen zowel S.V. Capelle 1 als S.V. Capelle 2 thuis:

– S.V. Capelle 2 speelt om 14.15 uur de eerste nacompetitiewedstrijd tegen MVV’58. Deze wedstrijd wordt gefloten door scheidsrechter Maik Schrama uit Breda. De return in Meteren is een week later. De winnaar gaat door naar de tweede ronde, die op zaterdag 27-5 en zaterdag 3-6 gespeeld zal worden. De winnaar hiervan speelt komend seizoen in de 2e klasse reserve;

– S.V. Capelle 1 speelt zaterdag haar laatste competitiewedstrijd om 14.30 uur tegen Asperen. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Matthijs Klerks uit Waalwijk. De heenwedstrijd tegen Asperen wist S.V. Capelle met 0-2 te winnen (doelpunten: Jory Broeders en Jurgen van Selst). De wedstrijd tegen Asperen heeft verder geen historie: Asperen zelf is nog niet eerder op bezoek geweest bij S.V. Capelle. Ook de S.V. Capelle voorgangers HNC en Wit Zwart voetbalden nog niet eerder tegen deze tegenstander. Voor Asperen staan er deze wedstrijd geen belangen meer op het spel. S.V. Capelle heeft nog een kleine kans op deelname aan de nacompetitie. Het zal dan in ieder geval op de 4e plaats moeten eindigen in 3D. Hiervoor moet S.V. Capelle zelf zaterdag winnen, terwijl de huidige nummer 4 NOAD’32 thuis zal moeten verliezen van Leerdam Sport.

Kom dus zaterdag naar het Mandemakers Sportpark om beide teams te steunen. Ook eerder op de dag zijn er leuke wedstrijden te zien: zaterdag beginnen vanaf 9.30 uur de S.V. Capelle JO11 toernooien.