a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Haaften

S.V. Capelle voetbalt zaterdag al weer de vierde competitiewedstrijd van dit seizoen. Deze keer komt Haaften op bezoek. Vorig seizoen wist S.V. Capelle zowel thuis (5-2 overwinning) als uit (2-4 overwinning) te winnen van deze tegenstander.

Na een gelijkspel en twee overwinningen doet S.V. Capelle mee om de bovenste plaatsen in 3D. Haaften is het seizoen minder begonnen en wist alleen van debutant RFC te winnen. De twee andere wedstrijden gingen met ruime cijfers verloren. Haaften zal dus uit zijn op revanche, terwijl S.V. Capelle de goede serie zal willen vervolgen. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Nico Opstraat uit Den Bosch.

S.V. Capelle – Haaften (2017)