Feestavond Vriendenclub zaterdag 20-10

Vrienden van S.V. Capelle,

Op zaterdag 20 oktober van 20.30 uur tot 1.00 uur staat de feestavond van de Vriendenclub gepland. We hopen dat alle leden aanwezig zullen zijn op deze feestavond. De muziek op deze avond wordt verzorgd door Corné Music. Omdat dit voorlopig de laatste feestavond is welke wordt georganiseerd onder regie van huidige vriendenclub, hebben we besloten dat alle leden en oud-leden van onze vriendenclub en (ouders van) leden van s.v. Capelle allen toegang hebben tot deze gezellige feestavond.

Haal bij voorkeur a.s. zaterdag 13 oktober (i.v.m. personele bezetting en hapjes) of komende week je kaartje aan de bar bij S.V. Capelle of reserveer op vriendenclub@svcapelle.nl Toegang op deze avond alleen met kaartjes en aan de deur vindt geen kaartverkoop plaats.

We hopen op een gezellige feestavond: wij hebben er zin in!

Vriendenclub S.V. Capelle