a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Herovina

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark tegen Herovina uit Herwijnen. De uitwedstrijd in oktober werd door Capelle met 0-3 gewonnen (doelpunten: Quinten van Caem, Jurgen van Selst en Serhan Eyupoglu). Dit is het eerste seizoen dat S.V. Capelle en Herovina elkaar in de competitie treffen: er is geen verdere historie qua wedstrijden.

S.V. Capelle zag de laatste wedstrijd weer afgelast worden door de sneeuw van afgelopen weekend. Herovina voetbalde wel en verloor thuis met 0-2 van GDC. In de titelrace zal S.V. Capelle weer voor de drie punten moeten gaan. Herovina heeft andere prioriteiten en heeft de punten hard nodig om uit de onderste regionen van 3D weg te komen. Er staan dus de nodige belangen op het spel zaterdag.

De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Wietse Thobokholt uit Breda. Aanvang: 14.30 uur.

Herovina – S.V. Capelle (2017)