a.s. zaterdag: S.V. Capelle – NEO’25

Na een vrij korte winterstop begint voor S.V. Capelle aanstaande zaterdag weer de competitie met de thuiswedstrijd / derby tegen NEO’25. Voor S.V. Capelle trainer Antoin van Pelt een bijzondere wedstrijd, omdat hij hiervoor enkele seizoenen hoofdtrainer was van NEO’25. Vorig seizoen wist S.V. Capelle in de openingswedstrijd uit met 1-2 te winnen, terwijl er thuis een 3-0 voorsprong werd weggegeven en er met 3-3 gelijk werd gespeeld.

NEO’25 zette voor de winterstop een mooie serie neer van 3 overwinningen en verloor alleen de laatste wedstrijd bij koploper Sleeuwijk (4-0). Ook S.V. Capelle deed het voor de winterstop goed en wist 4 maal op rij te winnen. NEO’25 zal mee willen blijven doen in de subtop, terwijl S.V. Capelle in het spoor zal willen blijven van koploper Sleeuwijk. Beide ploegen zullen dan ook voor de 3 punten willen gaan en dus belooft het een leuke wedstrijd te worden.

S.V. Capelle JO7 en JO9 spelen zaterdag om 13.30 uur een voorwedstrijd tegen NEO’25 op het Mandemakers Sportpark. Hierna begint om 14.30 uur de wedstrijd, die onder leiding van scheidsrechter Chris van Rijswijk uit Tilburg.

S.V. Capelle – NEO’25 (2018)