Even voorstellen: Carola van Gijzel

Naast de benoeming van een nieuwe jeugdvoorzitter, Johan van Hest, is er nog meer goed nieuws vanuit de jeugdafdeling te melden. Recent is er ook een nieuwe penningmeester begonnen bij de jeugdafdeling van S.V. Capelle: Carola van Gijzel. Carola ook jij veel succes! De jeugdcommissie van S.V. Capelle is nu weer goed bezet. Hieronder stelt zij zich voor.

Ook ik wil me graag aan alle leden en ouders van jeugdleden van S.V. Capelle voorstellen. Na de zomerstop zal ik Kees Verduijn en Peter Kant opvolgen en word ik de nieuwe penningmeester(es) van de jeugdcommissie.

Mijn naam is Carola van Gijzel en ik ben moeder van 2 voetballende zoontjes. Mijn oudste zoon Dinand Hoezen voetbalt bij de F1 (JO9-1) en mijn jongste zoon Dani Hoezen zal vanaf het nieuwe seizoen de mini competitie gaan versterken.

Ik ben werkzaam als managementassistente bij Klictet Advies in Waalwijk. Dit is een adviesbureau voor de installatietechniek. Hier ben ik o.a. verantwoordelijk voor de boekhouding en jaarstukken, maar ook sales en PR-activiteiten behoren tot mijn werkzaamheden. De functie van penningmeester sluit dus goed aan bij mijn huidige functie. Daarnaast ben en blijf ik actief voor de Activiteitencommissie van S.V. Capelle.

Kortom, ik heb er erg veel zin in en hoop dan ook samen met Marco de Bie, Marco Martinus, Peter van Peer en onze nieuwe voorzitter Johan van Hest de jeugd van S.V. Capelle tijdens een mooi voetbalseizoen te kunnen ondersteunen.

Met vriendelijke groet,

Carola van Gijzel