Hollandse Avond SV Capelle op 12 maart 2022

Vrienden van SV Capelle,

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat we iets van ons hebben laten horen, maar het is zover…We mogen weer los!

Dus we zouden de Vriendenclub niet zijn als ook wij weer iets gaan organiseren. Zaterdag 12 maart organiseren we daarom de Hollandse Avond 2022. We hebben DJ Willem de Wijs  vastgelegd en de eerste artiest ligt ook vast en dat is niemand minder dan Pascal Redeker.

Voor alle leden van de vriendenclub, maar ook alle leden van SV Capelle kost een kaartje €10 (max 2). Niet leden betalen €15.

Reserveer nu kaartjes bij de organisatie van de vriendenclub, aan de bar bij SV Capelle of stuur een mail naar vriendenclub@svcapelle.nl. Tot 12 maart aan de Juffrouwsteeg!!

Vriendenclub SV Capelle

* het lidmaatschap van 2020 is nog steeds geldig en ook destijds aangeschafte kaarten voor de Hollandse Avond van 2020 zijn geldig op deze avond!