kampioenswedstrijd HNC C-jeugd 1974

Via oud-lid Teunis Overeem uit Emst ontvingen we bijgaande mooie kleurenfilm uit 1974 van de kampioenswedstrijd van de toenmalige C-jeugd van S.V. Capelle voorganger HNC (in rood / wit) tegen een elftal van DESK op het huidige A-veld. Teunis bedankt voor het inzenden hiervan! HNC won met 1-0 dankzij een doelpunt van Overeem en werd kampioen. Op de film zijn verder o.a. Wim Kommers, Tom Kerst, Leen van Pelt, Jan Hommel en leiders Gerrit de Bie en Gerrit van Dongen te zien. Mocht je nog andere namen kennen, dan deze graag via een reactie toevoegen / taggen op de Facebook pagina van S.V. Capelle.

Oude foto’s e.d. inzake HNC, Wit Zwart en S.V. Capelle kunnen aanvullend nog steeds gemaild worden naar archief@svcapelle.nl