nacompetitie S.V. Capelle 1 / S.V. Capelle 2

Zowel S.V. Capelle 1 als S.V. Capelle 2 hebben dit jaar de nacompetitie bereikt. Een mooie prestatie van beide teams. Spelers en leiding proficiat!

Zaterdag 2 juni beginnen ze met de volgende wedstrijden:

– S.V. Capelle 1 speelt in de eerste ronde thuis tegen Streefkerk (14.30 uur). De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter Kadir Düzdüsen. Jan IJpelaar en Jef Priest zijn de assistent-scheidsrechters;

– S.V. Capelle 2 speelt eveneens thuis en wel tegen het Waardenburgse WNC 3 (14.30 uur). Voor deze wedstrijd is scheidsrechter Louran Bosselaar toegewezen.

Mocht er na 90 minuten een gelijke stand zijn, dan volgt een verlenging met 2x een kwartier. Hierna volgen indien noodzakelijk strafschoppen. De winnaar gaat door naar de tweede ronde.

Onderstaand een korte toelichting op het schema en de tegenstanders.

S.V. Capelle 1 strijdt met de nummers 12/13 van 2F (Hardinxveld en S.V. Meerkerk), de periodekampioenen van 3D (Altena, SSC’55 en S.V. Capelle) en 3C (De Alblas, De Zwerver en Streefkerk) om één plaats in de tweede klasse. Het betreft in totaal 3 rondes.

Zaterdag 2 juni
(A) S.V. Meerkerk – SSC’55