nieuwe maatregelen coronavirus

Gelukkig kan er de komende weken gevoetbald blijven worden en gaan de competities / trainingen door, maar wel zijn er aanvullende maatregelen genomen om het coronavirus tegen te gaan. Dit heeft ook gevolgen voor sportverenigingen en dus ook S.V. Capelle.

Concreet betekent dit dat met ingang van heden tot vooralsnog 20 oktober:

– de kantine van S.V. Capelle gesloten is;

– er met uitzondering van de spelers / leiding geen publiek welkom is bij voetbalwedstrijden en trainingen;

– voetballers, die klaar zijn met hun wedstrijd / training, worden verzocht z.s.m. het sportpark te verlaten;

– ouders mogen eventueel wachten op de parkeerplaats van het S.V. Capelle sportpark. S.v.p. dan wel rekening houden met de 1,5 meter richtlijn;

– uitzondering: bij uitwedstrijden van jeugdleden t/m 17 jaar vallen de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd.