S.V. Capelle VR1 – Marjola Girls VR1

Vandaag mochten de dames het opnemen tegen de gedeelde nummer 1 van de competitie. Na een peptalk van de trainer over een betere instelling en meer motivatie maakten de dames zich klaar voor de strijd. In de eerste helft waren we sterker dan verwacht. Daisy had twee mooie kansen, die net naast gingen. Net voor de tweede helft kregen we, ondanks het goede spel, helaas de eerste goal tegen. In de tweede helft werd pluisje (Leo) ingezet, maar helaas was ze helemaal hartstikke verdwaald en kreeg ze last van haar enkel. Na een kwartiertje heeft ze het veld met opgeheven hoofd verlaten. In de tweede helft nam de lage conditie van de dames de overhand en verloren we uiteindelijk met 0-5. Voor de volgende wedstrijd hopen we het spel van de eerste helft de volle wedstrijd vast te houden tegen Rijsoord en toch een keer een puntje te pakken want van goaale maken is nog weinig gekomen.

dames S.V. Capelle