verslag Good Luck VR – S.V. Capelle VR

Zaterdag speelden we de wedstrijd uit tegen Good Luck uit Raamsdonksveer: de ploeg die we al in de bekerronde tegen zijn gekomen, daar zag ik al dat er mogelijkheden voor ons lagen. Het is een fysieke ploeg die niets schuwt, we kregen toen kansen om te scoren en die waren nu ook weer aanwezig. De wedstrijd ging goed gelijk op met kansen voor de thuisploeg en voor ons. Bij de corners van het thuisteam werden de ballen goed gepakt door Laura en voor ons wat afstandschoten. De rust gingen we in met 0-0. Na rust kregen we toch wat meer balbezit daardoor kregen we ook meer 1 op 1 situaties tegenover de keepster van Good Luck waar we niet van profiteerden. Bij een uitval van het thuisteam maakten zij de 1-0, maar echt uitgespeelde kansen creëerden ze niet, want het merendeel werd uitgevochten op het middenveld. Maar we bleven aandringen. Carlijn gaat alleen op de keepster af, de keepster komt buiten de zestien meter gebied en slaat de bal weg voor onze speelster, die alleen door had kunnen lopen, maar de scheidsrechter fluit niet. Als we echter de kansen benutten, dan heeft een thuisfluiter geen invloed. Er is door iedereen hard gewerkt en daar gaan we op door. We komen steeds dichterbij om punten over te houden voor het harde werken met z`n allen. Dat zal beloond worden: daar ben ik van overtuigd. Succes bij de volgende wedstrijd dames.

Johan Luijten
trainer S.V. Capelle Dames