verslag NEO’25 – S.V. Capelle

S.V. Capelle ging zaterdag op bezoek bij NEO’25. In de eerste helft kansen voor beide doelen, waarbij Capellenaar Quinten van Caem pech had met een inzet op de paal. De 0-0 bleef echter staan tot de rust.

Na de hervatting kwam NEO’25 al snel op voorsprong. Een lange bal belandde bij Nicky van Wanrooij, die hieruit de 1-0 binnenwerkte. Tien minuten later een aanval van NEO’25, waarbij alle aanwezigen een duidelijk geval van buitenspel zagen. Scheidsrechter Roeland nam om mysterieuze redenen het vlagsignaal echter niet over en keurde de treffer van Nicky van Wanrooij goed en dus 2-0. Enkele minuten later een vrije trap van Lars van Caem en hieruit wist Ferry Caron de aansluitingstreffer te maken: 2-1. Kort hierna kon S.V. Capelle op gelijke hoogte komen via een penalty, maar de inzet van Sijmen Branderhorst werd gestopt door NEO’25 doelman Akkermans. Mark Klinkhamer zag zijn kopbal uit de rebound over het NEO’25 doel gaan. In de slotfase wist S.V. Capelle de gelijkmaker niet meer af te dwingen en dus een 2-1 nederlaag. Een zure nederlaag voor S.V. Capelle dat gezien het spelbeeld minimaal een punt had verdiend. Wel geeft het spel vertrouwen voor de komende thuiswedstrijd tegen het Tilburgse Merlijn.

za 26-3-2022: NEO’25 – S.V. Capelle 2-1 (0-0)
47) 1-0 Nicky van Wanrooij
58) 2-0 Nicky van Wanrooij
64) 2-1 Ferry Caron