verslag S.V. Capelle – GDC

S.V. Capelle speelde zaterdag voor de tweede maal op rij een thuiswedstrijd: op het Mandemakers Sportpark was nu oude bekende GDC uit Eethen de tegenstander. De wedstrijd begon met een minuut stilte i.v.m. het overlijden van oud-speler / trainer Albert van Beek. Kort na de aftrap meteen een grote kans voor de bezoekers. S.V. Capelle doelman Faries Indrigo liet de bal los en gelukkig voor Capelle ging de hieropvolgende inzet naast. Even later twee kansen voor Capelle via Jimmy Moonen en Davey van Balkom, maar deze wisten het net niet te vinden. Aan de andere kant van het veld voorkwam Faries Indrigo met een goede redding een doelpunt. In de 22e minuut de voorsprong voor S.V. Capelle: via Vedad Hadzic en Christian van Hilst belandde de bal bij Jurgen van Selst, die met een lob de 1-0 aantekende. Hierna kreeg Capelle nog kansen om de voorsprong te vergroten, maar de treffer viel kort voor rust aan de andere kant: via een mooie steekpass werd Bart van den Bogaard in stelling gebracht en deze werkte de 1-1 binnen.

DSCN1533

DSCN1539

DSCN1548

DSCN1551

DSCN1554

DSCN1556

DSCN1559

Na de rust had GDC duidelijk het betere van het spel. S.V. Capelle zelf wist nauwelijks meer kansen te creëren, terwijl GDC steeds gevaarlijker werd. In de 65e minuut zorgde Bart van den Bogaard voor de 1-2 en twee minuten later werd het via Menno Schouten zelfs 1-3. In de blessuretijd bepaalde Samir Medic de eindstand op 1-4. Een terechte nederlaag voor S.V. Capelle dat in de tweede helft matig voetbalde. Komende zaterdag gaat S.V. Capelle in Wijk op bezoek bij de koploper van 3D NOAD’32, die nog zonder puntverlies zijn.

za 7-10-2017: S.V. Capelle – GDC 1-4 (1-1)
22) 1-0 Jurgen van Selst
43) 1-1 Bart van den Bogaard
65) 1-2 Bart van den Bogaard