verslag S.V. Capelle – Sleeuwijk

S.V. Capelle speelde zaterdag op het Mandemakers Sportpark tegen vv Sleeuwijk. In de 7e minuut dacht S.V. Capelle op 1-0 te komen via Serhan Eyupoglu, maar dit ging niet door i.v.m. buitenspel. Kort hierna nog een kans voor Capelle via Quinten van Caem, maar zijn inzet werd geblokt. Hierna werd het spel van S.V. Capelle minder. Sleeuwijk kwam in de 17e minuut op voorsprong. Een vrije trap van Barry Ruitenberg ging onder de Capelle muur door en belandde in het Capelle doel: 0-1. Op slag van rust nog een goede Capelle aanval: via Isak Dedic en Vedad Hadzic werd Serhan Eyupoglu in stelling gebracht en deze leek de 1-1 te scoren. Dit ging echter niet door vanwege vermeend buitenspel.

DSCN2094

DSCN2096

DSCN2103

DSCN2108

DSCN2110

DSCN2112

Na de rust een beter S.V. Capelle. In de 53e minuut volgde dan ook de verdiende gelijkmaker. Een corner van Isak Dedic werd ingekopt door Christian van Hilst en dit betekende de 1-1. Vedad Hadzic had kort hierna pech met een lob, die net naast het Sleeuwijk doel belandde. Tegen de verhouding in kwam echter Sleeuwijk op voorsprong. Een overtreding van Capelle binnen de eigen 16 meter werd bestraft met een strafschop. Jeffrey Molhoek verzilverde deze en dus 1-2. Lang kon Sleeuwijk echter niet van deze voorsprong genieten. Vedad Hadzic schoot enkele minuten later via een vrije trap de 2-2 binnen. Hierna een grote kans voor S.V. Capelle via Quinten van Caem, maar deze schoot net naast. Ook Serhan Eyupoglu had pech met een inzet in het zijnet. In de 83e minuut volgde dan toch de voorsprong voor S.V. Capelle. Er werd een overtreding op Serhan begaan binnen de 16 meter van Sleeuwijk, waarna hij zelf de strafschop benutte: 3-2. In de slotfase besliste S.V. Capelle de wedstrijd definitief via Jurgen van Selst: 4-2. Door deze overwinning verstevigde S.V. Capelle de tweede plaats in 3D. Komende zaterdag gaat het in Andel op bezoek bij Sparta’30.

za 2-12-2017: S.V. Capelle – Sleeuwijk 4-2 (0-1)
17) 0-1 Barry Ruitenberg
53) 1-1 Christian van Hilst
60) 1-2 Jeffrey Molhoek