voorbeschouwing S.V. Capelle – Dongen

Komende zaterdag 25 maart speelt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark de wedstrijd tegen Dongen. Op zaterdag 5 november 2022 verloor S.V. Capelle bij Dongen de uitwedstrijd met 2-1.

Sinds afgelopen zaterdag is S.V. Capelle geen rodelantaarndrager meer in 3E. Dit alles door de mooie 1-0 overwinning bij Haaften. Maar ook Dongen pakte afgelopen zaterdag de volle winst tegen NEO’25 (4-2). Het is erg lang geleden dat S.V. Capelle thuis tegen Dongen speelde: de laatste keer was in het seizoen 1995-1996.

Huidige stand onderin:

Laten we hopen (het zal moeten) dat S.V. Capelle de 3 punten pakt en op die manier de eerste stappen naar boven kan gaan maken. Zeker met het oog op de wedstrijd van volgende week uit tegen VV Vuren. Dongen heeft dit seizoen nog geen uitwedstrijd gewonnen, maar wel diverse keren gelijk gespeeld, ook tegen de koploper GDC. De aftrap van de wedstrijd is om 14.30 uur. De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter Willem van Bleek.

S.V. Capelle wenst alle toeschouwers een mooie, spannende, maar bovenal sportieve wedstrijd toe.