a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Haaften

S.V. Capelle speelt komende zaterdag weer thuis en wel tegen Haaften, die goed van start zijn gegaan in 3D en 3e staan. Vorig seizoen wist S.V. Capelle de thuiswedstrijd met 3-0 te winnen (doelpunten: Jurgen van Selst, Arnold van Pelt en Isak Dedic), terwijl uit met 3-1 verloren werd van Haaften (doelpunt: Jurgen van Selst).

S.V. Capelle won zaterdag met 0-3 bij Herovina en ook Haaften behaalde een overwinning: het Tilburgse Willem II werd met 4-1 verslagen. Aanvallend is Haaften sterk: tot nu toe werd 16x gescoord en dat is het hoogste aantal in 3D. Met name Johnnie Noorthoek en Thijmen Gerringa zijn gevaarlijk: ze scoorden beiden al vijf maal.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Bayram Cakir uit ‘s-Hertogenbosch.

S.V. Capelle – Haaften (2016)

CIMG4378