verslag S.V. Capelle – Haaften

S.V. Capelle voetbalde zaterdag op het eigen Mandemakers Sportpark tegen de nummer 3 van 3D Haaften. S.V. Capelle begon goed aan de wedstrijd: Serhan Eyupoglu en Jurgen van Selst waren gevaarlijk voor het Haaften doel, maar wisten het net niet te vinden. Aan de andere kant van het veld gebeurde dit wel in de 14e minuut. Een lange bal werd teruggelegd in de 16 meter van Capelle en Johnnie Noorthoek schoot de 0-1 binnen. Enkele minuten voor rust werd het weer gelijk. Davey van Balkom ging goed door, omspeelde Haaften doelman Lars Tertoolen en schoot de 1-1 binnen. Kort hierna kwam Haaften met 10 man te staan na commentaar op de leiding. Even later nog meer tegenslag voor de bezoekers: op slag van rust maakte Haaften hands binnen de eigen 16 meter en volgde er een penalty voor S.V. Capelle. Serhan Eyupoglu schoot deze binnen en dus 2-1.

DSCN1759

DSCN1763

DSCN1764

DSCN1768

DSCN1772

DSCN1778

DSCN1779

Na de hervatting breidde S.V. Capelle al snel de voorsprong uit. Stefan Zopfi legde vanaf 25 meter aan en via een mooi schot werd het 3-1. Haaften was even later nog gevaarlijk via een inzet die net over het Capelle doel ging. Hierna besliste S.V. Capelle de wedstrijd: via Justin van Ark en Jurgen van Selst werd Davey van Balkom in stelling gebracht, die de Haaften keeper omspeelde en hierna zijn tweede doelpunt van de middag binnen schoot: 4-1. Een kwartier voor tijd werd het 5-1: een mooie pass van Bart Vermeulen belandde via Isak Dedic en Raman Morad bij Vedad Hadzic, die doeltreffend afrondde. Kort voor tijd deed Haaften nog wat terug: de ingevallen Danny Verwolf bepaalde de eindstand op 5-2. Door deze overwinning klom S.V. Capelle naar de 3e plaats. Komende zaterdag mag het in Gameren bij de nummer 2 GVV’63 op bezoek.

za 28-10-2017: S.V. Capelle – Haaften 5-2 (2-1)
14) 0-1 Johnnie Noorthoek
40) 1-1 Davey van Balkom
45) 2-1 Serhan Eyupoglu