a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Vuren

S.V. Capelle voetbalt zaterdag thuis tegen het Gelderse Vuren. Het is al weer even geleden dat S.V. Capelle en Vuren elkaar troffen in competitieverband. Dat was in het seizoen 2009-2010. De uitwedstrijd speelde S.V. Capelle destijds met 2-2 gelijk (doelpunten: 2x Tjeu Hamers) en thuis won S.V. Capelle met 4-3 (doelpunten: 2x Jurgen van Selst en 2x Johan Rosenbrand).

Vuren zal zaterdag voor de drie punten willen gaan om afstand te nemen van de onderste plaatsen van 3D, terwijl S.V. Capelle zal moeten winnen om mee te blijven doen om de bovenste plaatsen. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Manuel Lopes uit Tilburg.

S.V. Capelle – Vuren (2010)