Eerste half jaar SV Capelle JO14-2

Toen de team indeling bekend werd hebben we tot de schoolvakantie met de JO12-2 en de aanvulling van de JO14-2 doorgetraind bij de familie Pruissen achter het huis. Tijdens deze periode besloten Bram en Jesse helaas te stoppen met voetballen. De start van het nieuwe seizoen zou dus met 13 spelers zijn in de derde klasse. Zou dit niet te hoog zijn met 3 spelers van 11 Jaar, 6 spelers van 12 jaar en 4 spelers van 13 jaar we zouden wel zien en gewoon gaan starten voor de meeste voor het eerst op het hele veld.

Beker

De eerste wedstrijd was uit tegen SV Reeshof JO14-1 dit team speelde hoger en rolde ons met 16-1 op, niet leuk maar volgende keer beter. De tweede wedstrijd was thuis tegen Sarto JO14-1 weer een flinke nederlaag 1-7. Voetballend was het vrij aardig maar fysiek kwamen we veel tekort. De laatste wedstrijd besloten we wat fysiek kracht te lenen bij een ander team. We speelden tegen Uno Animo JO14-1 dit team had gewonnen van SV Reeshof. Onze boys presteerden het om er een 4-4 uit te slepen wat voor ons als een overwinning voelde. Al met al met een positief gevoel de competitie in.

Competitie

Bij de competitie start werd ons team aangevuld met Pepijn die de vorige bekerwedstrijd zijn transfer had verdiend en Fedde die na een paar jaar turnen weer wil gaan voetballen. We gaan dus verder met 15 spelers en dat was maar goed ook omdat er diverse spelers geblesseerd waren waardoor we maar net genoeg spelers ter beschikking hadden en dus regelmatig aanvulling kregen van de JO12-2 en de JO16-1. Door Covid 19 zijn er helaas maar 4 wedstrijden gespeeld met wisselende resultaten. 2 overwinningen, één gelijk spel en een dikke nederlaag. Laten we hopen dat we over een aantal weken weer het veld in kunnen voor het echte werk.

Lockdown

Tijdens de lockdown hebben we lekker doorgetraind en op zaterdag regelmatig onderling wedstrijden gespeeld tegen de JO13-1 en de JO14-1 van de talentenacademie, de JO12-2 en de JO16-1. Ook zijn we naar de bossen geweest waar we lekker getraind hebben. Voorlopig zal dit ook zo blijven. As Maandag 11 Januari starten we weer met trainen.

Training

Het eerste half jaar zijn onze boys diverse malen getraind door spelers van onze selectie, we hopen daar het tweede half jaar ook weer gebruik van te maken. We maken dit aan het eind van het seizoen wel goed met jullie. Sander van den Broek, Jasper Verduijn, Ralf Knops, Stan van Leijsen en Mark Klinkhamer bedank voor jullie gedane bijdrage en de komende, de Boys zijn blij met jullie.

Trainingsopkomst

40 Noud Zwart

39 Jordy de Jong

38 Risto Kemmeren