verslag S.V. BLC – S.V. Capelle

S.V. Capelle ging zaterdag in Den Bosch op bezoek bij S.V. BLC. Al vroeg in de wedstrijd de voorsprong voor Capelle. Stefan Zopfi gaf een goede pass op Isak Dedic. De laatste had een mooie actie op de achterlijn en zette voor, waarna Vedad Hadzic van achter het standbeen de 0-1 binnen werkte. Hierna nog diverse goede kansen voor S.V. Capelle. Zo raakten zowel Isak Dedic als Stefan Zopfi de lat van het BLC doel. Het duurde tot de 32e minuut voordat S.V. Capelle weer doeltreffend was: Isak Dedic schoot de 0-2 binnen. Hierna werd het binnen 5 minuten 0-4: eerst schoot Vedad Hadzic binnen en kort hierna volgde nog een treffer van Stefan Zopfi. BLC kon hier weinig tegenover zetten.

DSCN1993

DSCN2003

DSCN2009

DSCN2013

DSCN2017

DSCN2027

De eerste helft was van S.V. Capelle zijde zeer goed. De tweede helft nam Capelle wat gas terug, maar wist het toch nog de voorsprong uit te breiden. Isak Dedic schoot kort na de hervatting via de binnenkant paal de 0-5 binnen. Hier drong BLC kort nog aan en kreeg het enkele kansen. S.V. Capelle doelman Dennis van Turnhout hield echter zijn doel schoon. In de slotfase zorgden Alfonso Ndongala en Quinten van Caem voor de 0-6 respectievelijk 0-7. Zo ver we in het archief konden nagaan was dit de grootste uitoverwinning van S.V. Capelle ooit in competitieverband. S.V. Capelle werkte deze zaterdag dus goed aan het doelsaldo en klom hierdoor naar de 2e plaats in 3D. Komende zaterdag volgt een thuiswedstrijd tegen Sleeuwijk.

za 25-11-2017: S.V. BLC – S.V. Capelle 0-7 (0-4)
02) 0-1 Vedad Hadzic
32) 0-2 Isak Dedic
35) 0-3 Vedad Hadzic