verslag S.V. Capelle – BZC’14

S.V. Capelle voetbalde dinsdagavond thuis tegen BZC’14. S.V. Capelle drong vanaf de openingsfase aan en kreeg diverse kansen. In de 17e minuut volgde dan ook de terechte 1-0. Quinten van Caem slalomde door de BZC verdediging heen en schoot van dichtbij de 1-0 binnen. Enkele minuten later legde Sijmen Branderhorst af op Quinten van Caem, die vanaf de 16 meter de bal in de linkerhoek van het BZC doel schoot en dus 2-0. S.V. Capelle kreeg hierna nog een aantal mogelijkheden, maar de 2-0 bleef staan tot de rust.

Na de hervatting hetzelfde spelbeeld met de nodige kansen voor S.V. Capelle. S.V. Capelle verzuimde echter de wedstrijd definitief te beslissen. Tien minuten voor tijd moest invalkeeper Erik Kuijsten nog een schot van BZC onschadelijk maken, maar uiteindelijk won S.V. Capelle vrij eenvoudig deze wedstrijd. Zaterdag speelt S.V. Capelle weer thuis op het eigen Mandemakers Sportpark en dan tegen NOAD’32 (14.30 uur).

di 10-5-2022: S.V. Capelle – BZC’14 2-0 (2-0)
17) 1-0 Quinten van Caem
20) 2-0 Quinten van Caem

foto’s: Coert van Caem