verslag S.V. Capelle – NOAD’32

S.V. Capelle voetbalde zaterdag op het eigen Mandemakers Sportpark tegen NOAD’32. In de eerste helft had S.V. Capelle wat meer initiatief dan de bezoekers. Het kreeg enkele (halve) kansen, maar wist het net niet te vinden. Het bleef dan ook 0-0 tot de rust.

Na de hervatting kwam NOAD’32 al snel op voorsprong. Bij een lange bal stond de Capelle defensie verkeerd opgesteld. Ian Arendse profiteerde hiervan en kon eenvoudig de 0-1 binnenwerken. Hierna ging S.V. Capelle op zoek naar de gelijkmaker en had het pech met inzetten van Quinten van Caem en Tygo de Jong op de lat. Kort voor tijd besliste NOAD’32 de wedstrijd definitief. Een onnodige overtreding net buiten de 16 meter werd bestraft met een vrije trap. Julian Vos benutte deze en bepaalde de eindstand hiermee op 0-2. A.s. zaterdag gaat S.V. Capelle in Meteren op bezoek bij MVV’58.

za 14-5-2022: S.V. Capelle – NOAD’32 0-2 (0-0)
52) 0-1 Ian Arendse
90) 0-2 Julian Vos

foto’s: Marcel Wagemakers