vr 4-3: vrijwilligers- en jubilarissenavond

Om al onze vrijwilligers te bedanken voor de goede inzet voor onze sportvereniging wordt er op vrijdag 4 maart 2016 een gezellige avond in onze kantine georganiseerd. Op deze “vrijwilligers – en jubilarissen avond” zijn alle vrijwilligers van harte welkom met zijn of haar partner. Vanaf 20.00 uur zullen in onze kantine de hapjes, drankjes en de muziek klaar staan. Tevens zullen er op deze avond leden worden gehuldigd, die 25 jaar lid zijn van de S.V. Capelle.

Alle betrokkenen hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen voor deze avond. Zie ook: uitnodiging vrijwilligers – en jubilarissenavond S.V. Capelle.

Mocht je deze avond aanwezig zijn, maar je nog niet aangemeld hebben, dan dit graag z.s.m. doen via ledenadministratie@svcapelle.nl

Bestuur S.V. Capelle